środa, 24 listopada 2010

konkurs na hasło

Ogłaszam konkurs na hasło, którym będziemy się posługiwać, aby zasygnalizować konieczność przejścia na inną częstotliwość. Słyszałam, że są kanały, gdzie taką funkcję pełni wyrażenie "idziemy na herbatę".
My wymyślmy sobie swoje! Coś krótkiego, błyskotliwego, zabawnego, a jednocześnie łatwego do zapamiętania.
Zatem otwieram "burzę mózgów" - proszę zgłaszać jak najwięcej propozycji w komentarzach do tego posta. Potem przeprowadzimy głosowanie przy pomocy ankiety.
Termin na nadsyłanie zgłoszeń mija 28 listopada o północy.
Nagrodą w tym konkursie jest osobiste i bezsprzeczne uznanie, jakie wyrazi administrator dla pomysłowości zwycięzcy.


DOPISANE 25-11-2010
O, chyba nie podoba się konkurs. Albo myślicie i myślicie...
Więc ja skorzystam z okazji i zgłoszę mój typ: "iść do sąsiada".
To tak naturalnie brzmi: "kurczę, chłopaki, muszę na chwilę iść do sąsiada..."

10 komentarzy:

  1. Idziemy na Przemiennik warszawski. - ( taka zmyłka bo zasugeruje to zmianę pasma dla ewentualnych słuchaczy ale oczywiście nikt z nas nie przejdzie na 2 m :) bo w końcu gadamy na cb :) )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam parę propozycji(chyba nie ma w tej kwestii ograniczeń):
    "automatyczne kluczowanie"
    "idziemy na mikrofale"
    "rozpraszamy system"
    "idziemy na inne podwórko"
    "prototypowe rozwiązanie"

    np.
    ... robimy automatyczne kluczowanie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tym przemiennikiem mi się podoba !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też podoba się "przemiennik" dla znawców 2m jest to zmyłka , a CB-rak i tak nie będzie wiedział o co chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Więc proponuję do północy dać szansę na ewentualne sprzeciwy , a jak ich nie będzie to wszystko jasne i idziemy na "warszawski przemiennik" !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam popieram choc nie jestem w temacie :)

    OdpowiedzUsuń