środa, 12 czerwca 2013

- Aktualizacja Anten -


Hello My Friend! :-)

Aktualizuje fotki, gdyz u mnie jak zwykle... Jak z Kobietami :-)
Na dachu poczynilem nowe prace, wiec pokazuje co bylo do dnia dzisiejszego.
Po zakonczeniu prac, opublikuje "niusy".
Pozdrawiam Was serdelecznie.
Jacek zwazny tez dalej jako Max
SQ5TDR

Antetny dotychczasowe:
CB - Sirio Gain Master
UKF - Comet GP9-N (Uzyczona od SP5XHC)

P.S.
Antenki na drugim planie, tez sa moje :P 2,4 i 5 GHz :) 
Nie ma lekko a biała-łąka musi miec NET :) 










5 komentarzy:

  1. ile bym dal żeby tez tak mieć ........

    OdpowiedzUsuń
  2. Przemku...
    Nic prostszego :)
    Wystarczy wejsc na dach i postawic baty :P

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak radzą sobie anteny przy wietrze??? Ni spotykają się???

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele od tamtego czasu sie zmienilo...
    Sa juz nowsze projekty.
    Na dachu nie siedzialem wiec nigdy nie widzialem, zeby spotkaly sie na swojej drodze.
    A moze kolega poobserwuje?

    OdpowiedzUsuń
  5. Pytam bo przypadkiem znalazłem ten temat.
    Mam UVS-300 i obok (1.2m) mam drugi maszt i chcę zamontować SGM na 10 i 12m.
    Ale skoro nic się nie działo to chyba będzie OK.
    Pozdrawiam. Arek SQ5RWN.

    OdpowiedzUsuń