środa, 10 lipca 2013

Witajcie!

Myślicie, że spocząłem na laurach? 
Na warszawskim Bródnie, powstal maszt 9 m. Blok ma z przybudowka 42m a moj masz wystaje jeszcze 6 m nad jego maksymalny punkt szczytowy. Zatem moja antenka godnie mnie reprezentuje na 48 metrach! - W tej chwili jest to X300 a docelowo bedzie Comet GP9-N. - Szacuken? 
Nie ma lekko! Poniżej przedstawiam dowód swojej twórczej pracy.
Drugi maszt już się robi. Pozostało mi postawić jeszcze jedną rureczkę i antenkę zamontować. Wszystko posiadam uziemione, co widać na załączonych obrazkach.
Pozdrawiam Was serdelecznie i do usłyszenia na falach eteru. 
Do oglądania przystąp!

Jeszcze jedno. Mam taka małą rymowanke z cyklu wiersze dla dzieci: 
Na podwórzu jest kałuża.
Coś z kałuży sie wynurza.
Hipopotam! ... Zapytacie?
Nie! To tata po wypłacie :-) 

Jacek vel. Max
SQ5TDR 
QTH: KO02MH



 Drugi maszt juz postawiony...








9 komentarzy:

  1. Piękna robota wszystko ładnie zrobione.

    Max a nie masz może wolnej anteny duobandera na 2 i 70 do sprzedania

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam sąsiada Max'a i pozdrawiam :)
    Anten nie muszę oglądać na fotkach bo mam je w zasięgu wzroku :)
    Mimo wszystko widzę, że się przyłożyłeś do systemu - bardzo dobrze!
    Łukasz sp9ldu

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Łukasz.
    Zapraszam na 439.600 MHz
    Tam mozna mnie zastac o praktycznie kazdej porze. Niebawem znowu bedzie zmiana na inne zabawki. Ten dach jest czesciej deptany nizeli chodnik na parterze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wnikam na ile formalnie (o ile w ogóle) deptasz ten dach ale i mnie to niebawem czeka. P.S. Widuję Cię często jak parkujesz na parkingu ale nie było okazji zagadać bo mieszkam na Krasnobr. zaledwie od 2 tyg :) Ale w końcu "na swoim". Do usłyszenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzialem Twoja Vectre :)
    Wlaczaj radio. Jestem dostepny, a jak nie to wiesz gdzie mnie szukac :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałęm Cię wczoraj i ANJ-ta ale byłem zajęty skręcaniem mebli i popijanie złotego trunku a po n-tym piwku już za mikrofon nie łapię ;) Ale za to jak robota idzie! :) Nie mam vectry - ta srebrna z anteną CB to nie moja tylko jakiego kolesia z Chodeckiej chyba. Ja swoje anteny wczoraj pościągałem żeby nie kusiło nikogo...
    Może dzisiaj wieczorkiem się odezwę choć czasu stale brakuje...

    OdpowiedzUsuń
  7. Stawiaj samochod od strony petli.
    Tam smialo mozesz parkowac i nigdy nic sie nie stanie.
    Od strony Chodeckiej to roznie bywa...
    Tam wiecznie sie cuda dzialy.
    A wiec, smialo sie odzywaj.
    vy! 73!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja staję przy Krasiczynskiej bo mam najbliżej do klatki, chyba że późno wrócę to już nie wybieram bo wszedzie komplet samochodów. Nawet lipy mi wtedy nie przeszkadzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jacku podaj mi do siebie maila jak możesz. Mój jest na qrz.com. Nie chcę tu na blogu nabijać komentarzy. '73 de SP9LDU!

    OdpowiedzUsuń