sobota, 10 kwietnia 2010

Cisza na radio by Makson

Witam!
Chciałem poinformować was wszystkich, iż przegrałem walkę z zakłóceniami na paśmie 11 m w moim domowym QTH. Postanowiłem zdemontować wszystkie anteny (CB i KF). Pasmo 10-11 m na którym byłem czynny pod znakiem sq5lf i Makson mam zatkane na 9+ i w związku z tym mój odbiór ogranicza się do do pracy bardzo LOKALNEJ - co osobiście doprowadziło mnie do nieprzespanych nocy, bólów głowy itp.
Poddałem się i rezygnuję póki co z pracy na stacji BAZOWEJ. Radio CB mam w samochodzie i zostanę raczej przy pracy na radio z tzw. "MOBILA".
Pozdrawiam Makson

3 komentarze:

  1. Makson ,wiec mam nadzieje zobaczyć jakiegoś "jeża" zrobionego z samochodu i wielu anten.Pocieszam cię z np. Szczecinem da radę rozmawiać z samochodu na 3.5 :) Powodzenia.

    sp5wcc Krzysiek

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chciałbym pogadać na 11 m - 3.5 raczej odpada. Jedyne słuszne pasma wg. mnie to 7, 14 i 27-28 Mhz

    OdpowiedzUsuń