sobota, 26 lutego 2011

Mikrofon Alan-MM 59 ciekawa propozycja

Witam.

Przedstawiam ciekawy mikrofon. Oferta znaleziona przeze mnie na Alle-drogo.pl

Mikrofon Alan MM 59 (Master Mike)

Urządzenie produkowane w Włoszech.


Dane techniczne:
- Impendencja: 600Ohm
- Frequency: 300 - 3000 Hz
- Zasilanie dodatkowe 9V (bateria 6F22)
- Echo (regulacja)
- Roger Beep (przełącznik)

Cena ok 140 zł z przesyłką.
Warto? Zastanawia mnie tylko to 600 ohm. Na foto wygląda na elektret ale może się mylę.

Pozdrawiam, Makson

5 komentarzy:

  1. Nigdy go nie miałem, bo cena zawsze dla mnie była zaporowa.
    Miało go natomiast mój znajomy.
    Nie ma co pisać, jest/był rewelacyjny.
    Na głowę kładzie PAN 432-MT.
    Tego miałem i mam porównanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cholernie odwazna opinia. Z PAN'em pracowalem latami, z Alanem kilkanascie godzin i nie moge powiedziec ze MM-59 rozkłada na łopatki 432. Powiedział bym, ze sa porownywalne i ze Alan naprawde moze zaskoczyc niejednego modulacja. I powtarzam tylko opinie słuchaczy bo sam siebie nie slucham. Pozdrawiam wszystkich amatorow lacznosci.

    OdpowiedzUsuń
  3. Badziewie!! Miałem .. Sadelta lepsza

    OdpowiedzUsuń
  4. witam używam tego mm59 od ok. 4lat
    nigdy mnie nie zawiódł, jest rewelacyjny i ma bardzo wyraźną modulacje.

    OdpowiedzUsuń
  5. ps. nie mam porównania co do PAN w mobilu gdyż PAN-a używałem jedynie na stacjonarce przy łosiu, a Alana jedynie w samochodzie ��

    OdpowiedzUsuń