sobota, 5 czerwca 2010

ANTENOWE-ZMAGANIA (foto-relacja z instalacji mojej anteny)

Postanowiłem zaprezentować Wam foto relację z prac przygotowawczo-konserwatorskich związanych z instalacją anteny na dachu mojego bloku. Tym bardziej, że zgoda szanownego zarządu rozradowało moje serce. Okazuje się, że nie taki diabeł straszny, jak go malują. Warto próbować. Nie wszystkie wspólnoty czy administracje są złośliwe i nie dostępne.
Widok z mojego dachu (kierunek zachodni):






29.05. - Położenie masztu anteny zbiorczej oraz deinstalacja anten





05.06. - Przystosowanie masztu, czyszczenie i malowanie














08.06.2010





Prowizorka postawiona tymczasowo w celu sprawdzenia i zestrojenia anteny:
cdn.

cd. 20.09.2010 ok. godz. 14

Razem z moim sąsiadem Jackiem Rembertów postawiliśmy na dachu mojego bloku docelowy maszt z antena. Jest to ok. 7,5 m masztu licząc od podstawy dachu czyli ok. 22 m od ziemi. SWR 1,1.
Poprawa jest widoczna, antena pracuje zdecydowanie lepiej. Ponizej zdjęcia:



4 komentarze:

  1. czwarte zdjęcie od góry świadczy wybitnie o tym, jak się kolega fantastycznie w tym działaniu realizuje!
    trzymamy kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko pogratulować !!! Chociaż pracy włożysz dużo ale satysfakcja że będziesz jedną z mocniejszych stacji w Warszawie -Gwarantowana !!!! Uwaga dla innych - Patrzcie i uczcie się jak wygląda a raczej jak będzie wyglądać "stacja bazowa" !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Grzesiek uważaj, bo te odciągi mogą Ci roztrajać antenę. Wkrótce zamieszczę informację jakich długości odciągów nie powinno się stosować !

    OdpowiedzUsuń