sobota, 12 czerwca 2010

uwagi dla admina

Zapewne jak się zorientowaliście, mocą daną mi przez Bloggera z racji sprawowanej samozwańczo funkcji Admina, nieznacznie zmieniłam kilka elementów na stronie. Część z nich w ogóle zniknęła, pojawił się troszkę inny układ, tło oraz niespotykane dotąd kolory.
W związku z powyższym, nie chcąc wychodzić na bezwzględną terrorystkę, za którą słusznie niekiedy mnie uważacie, uprzejmie proszę o zgłaszanie uwag do wyglądu strony w komentarzach do tego posta lub za pośrednictwem mojego emila (jeśli ktoś nie chce tak ogólnie na forum - emil jest gość dyskretny i donosi tylko mnie).
Zgodnie z regulaminem strony, który co prawda nie istnieje, ale gdyby istniał - z pewnością odpowiednie zapisy by na to wprost wskazywały, uwagi zgłoszone przez Was będą przez Admina przyjęte albo nie :)

Pozdrawiam wszystkich serdecznie. Dbajcie o swoje antenki, choćby były nie za długie, zaliczajcie pożądane łączności i niech podejrzane typy nośnych Wam nie stawiają. Z doświadczenia wiem na pewno, że jak są problemy z tzw. komunikacją, czasem warto pobawić się odpowiednimi gałkami, odblokować to i owo, czasem dodać mocy. Więcej wiary w swoje zabawki!

2 komentarze: