niedziela, 16 maja 2010

KL-203

Witam!
Zamieszczam schemat wzmacniacza liniowego KL-203 firmy RM Italy. Ciekawy, prosty i tani wzmacniacz liniowy 100W AM/FM i 200W SSB (moc szczytowa PEP).


Testy urządzenia już wkrótce!
Pozdrawiam Makson

Dodano 20.05.2010
Testy: Urządzenie działa nadzwyczaj dobrze. Zasilanie KL-203 podłączyłem prosto z akumulatora. Antena Sirio S90 WFS = 1:1.2 Pierwszą rzeczą jaką zauważyłem było oczywiście polepszenie mojego sygnału podczas testów z Krzysztofem. Test zrobiliśmy pomiędzy stacją Krzysztofa a moim samochodem zaparkowanym w okolicach Castoramy w Alejach Jerozolimskich. Różnica pomiędzy moim sygnałem - około 3 s (bez KL-203 słyszeliśmy się na 3 S, po włączeniu na 6S).
Najciekawsza obserwacja to wyczuwalne ręką GRZANIE się anteny po 15 min rozmowy. Tego akurat nie spodziewałem się :). Chyba warto zainwestować teraz w ODPOWIEDNIĄ antenę.
Pozdrawiam Makson

4 komentarze:

  1. A jaką kolega miał antenkę na której testował łączność?

    OdpowiedzUsuń
  2. czy jest możliwość zmiany mocy do ok 50W?
    odp. prosił bym na mejla sq5peo@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam czy ma Kolega może płytkę do tej dopałki ? Proszę o info: Piko106@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Po co kombinowac?
    Kosztuje niedrogo i jest dostepne w zaprzyjaznionym sklepie w grzybkach:

    http://www.alan.pl/radiokomunikacja/produkt/249/wzmacniacz_kl203_100w_am_fm_ssb

    Tylko po co?

    OdpowiedzUsuń